[ بصیرت ]

بصیرت نیاز اصلی جامعه امروز ماست. رهبر معظم انقلاب

[ بصیرت ]

بصیرت نیاز اصلی جامعه امروز ماست. رهبر معظم انقلاب

[ بصیرت ]

امام خامنه ای:
"وقتی بصیرت باشد، غبارآلودگی فتنه نمی تواند ملت را گمراه کند و آنها را به اشتباه بیندازد. اگر بصیرت نباشد، انسان ولو با نیت خوب، گاهی در راه بد قدم می گذارد."

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شاهین نجفی که شیطانی در لباس انسان است. بدترین توهین ها را به امام زمان (عج), امام نقی (ع), امام حسین(ع),حضرت اباالفضل(ع) و حضرت فاطمه (س) و دیگر ائمه کرده است.

آزادانه در کشور آلمان زندگی میکند.

او سالها پیش از دانشگاه اخراج و سپس با گروه موسیقی زیرزمینی ادامه حضور داد. اما سپس به آلمان رفت و با تشکیل گروهی بنام تپش2012 با افکار مارکسیستی موسیقی های بعضاً سیاسی ارائه کرد. در جریان فتنه 88 از او چندین اثر علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از شورش سبز ارائه شد.

در چندین ترانه او بدگویی ومسخره کردن ولایت فقیه و ولی فقیه وجود دارد.

حکم این حرام زاده قتل است؛ آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله صافی گلپایگانی به صراحت فتوا داده اند؛ فتوای دیگر مراجع مثل  مقام معظم رهبری و آیت الله بهجت و... هم همین است؛ حکم شرعی که امروز و دیروز ندارد. این فرد مرتد است و واجب القتل.

آیت الله  مکارم شیرازی در استفتائی که درمورد شاهین نجفی سؤال شده بود حکم به ارتداد وی داد.

در این استفتاء آمده «اخیرا فردی به نام شاهین نجفی که از خوانندگان موسیقی در خارج از کشور است در قالب متن شعر و ارائه تصویری موهون، به امام یازدهم و دوازدهم شیعیان و گنبد مقدس امام هشتم(ع) توهین کرده است. تکلیف شرعی شیعیان و دوست داران اهل بیت(ع) چیست؟»
ایشان در جواب فرموده اند: «هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم(ع) و توهین آشکار به آنها اگر از سوی فرد مسلمان صورت گیرد، موجب ارتداد است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی