[ بصیرت ]

بصیرت نیاز اصلی جامعه امروز ماست. رهبر معظم انقلاب

[ بصیرت ]

بصیرت نیاز اصلی جامعه امروز ماست. رهبر معظم انقلاب

[ بصیرت ]

امام خامنه ای:
"وقتی بصیرت باشد، غبارآلودگی فتنه نمی تواند ملت را گمراه کند و آنها را به اشتباه بیندازد. اگر بصیرت نباشد، انسان ولو با نیت خوب، گاهی در راه بد قدم می گذارد."

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

“تشیع انگلیسی” یا “شیعه لندنی“؛ اصطلاحی که مدتی است بر سر زبان‌ها افتاده است. پس از “اسلام آمریکایی” که امام خمینی( ره )در برابر اسلام ناب محمدی تبیین کردند، رهبر انقلاب و نخبگان کشور از تهدیدی به نام “تشیع انگلیسی” پرده برداشتند.

تشیعی که از لندن و با حمایت سرویس‌ اطلاعاتی این کشور حمایت و ترویج می‌شود. تا محصول “تفرقه” را در کشورهای اسلامی برداشت کند. تشیعی که با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی تمام توان خود را برای پیوند “شیعه” با خشونت و قرار دادن آن در مقابل سایر فِرَق اسلامی تجمیع کرده است.

وحدت جهان اسلام همواره مورد تائید امام(ره) و مقام معظم رهبری قرار داشته و هر گونه ایجاد اختلاف را امام امت منع کرده اند.

در این میان این روزها شیعه انگلیسی که از نام آن مشخص است وابسته به انگلیس تفرقه افکن و شرور است و از سرویس های امنیتی این کشور تغذیه می شود با استفاده از قدرت و ثروت سعی در چهره ای متحجرانه از اسلام دارند و حتی در مواضع خود از هفته وحدت به عنوان هفته برائت نام می برند و قمه زنی را نه تنها حلال که واجب هم می دانند.

برای دانلود ویدئویی در مورد شیعه انگلیسی اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی